Od 1 stycznia 2011 roku jednostki samorządu terytorialnego obowiązują nowe zasady składania wniosków o uzyskanie pożyczki z budżetu państwa – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.
Wynika to z rozporządzenia ministra finansów w sprawie pożyczek z budżetu państwa udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego w ramach postępowań ostrożnościowych lub naprawczych. Rozporządzenie określa szczegółowo, jakie dane powinny zostać zawarte we wniosku o udzielenie pożyczki oraz jakie dokumenty należy dołączyć do takiego wniosku.
Jednostka samorządu terytorialnego może uzyskać pożyczkę z budżetu państwa, jeśli realizuje program naprawczy albo przygotowuje się do realizacji takiego programu. Ponadto uzyskanie pożyczki jest możliwe, jeśli z analizy programu naprawczego wynika, że nastąpi poprawa sytuacji finansowej jednostki, a pożyczka ta zostanie spłacona.
2 komentarze:
Bardzo ciekawy artykuł! Przy okazji, wszystkim osobom prowadzącym swoje własne przedsiębiorstwo, gorąco polecam usługę prowadzenia księgowości przez pana Jeżaka (znajdziecie go tutaj: http://jezak.pl/en/services/). Pełen profesjonalizm i atrakcyjna cena :)
Ja to wam polecam serdecznie http://www.perfekt.biz.pl to biuro rachunkowe które ma ciekawe oferty. Oni świadczą kompleksową obsługę w zakresie podatków, ubezpieczeń społecznych oraz kadr i płac. Mogą też doradzić w sprawach finansowych. To profesjonaliści z doświadczeniem.
Prześlij komentarz